Monday, January 17, 2011

Restoran USJ Murni Discovery


Balik dari opis Zymtech tetiba teringat komen dari pembaca blog saya mengatakan yang Restoran Murni SS2 USJ ada cawangan kat area berdekatan dgn summit iaitu sekitar USJ10. Kali pertama saya cari selepas pulang dari opis Zymtech saya berjaya jumpa tapi tutup ia tutup. mungkin kebetulan hari tu restoran ini cuti atau pun mungkin sy yang lewat.


Pencarian kedua lebih awal kerana sy pergi ke opis zymtech untuk beli barang sahaja  pada 12 jan 2011 telah berjaya dan restoran tersebut buka.  menurut pelayan restoran itu waktu peniagaan sampai lewat pagi tetapi ada 1 hari off setiap minggu.


So sy pun oder menu kegemaran saya iaitu lamb chop. Daging sikit tak mengenyangkan.. jadi saya oder roti sandwish bersalut telur barula kenyang. Komen lamb chop biasa sahaja. Roti berbungkus teluk pun sedap jugak, dalamnya ada sosej.


Minuman jus buah buahan blended di letakkan bersama didalamnya jelly2 dan buah laici dan longa air buah dia ok sedap.

 

"Kiena said

3, September 2010 at 4:08 pm e
..hallo kwn2..aq sokong!menu die mmg pelik tp sedap!skang dah ade cwgn br kt blkg opis aq plak, name die “USJ Murni Discovery”..mmg full sentiase dgn manusia yg dtg!..kgkwn yg len, ble try g sn..sesape yg dkt ngan USJ 9 Subang Jaya or USJ 10 ke..xkesah la mn2 pon..ble g sn..tata! "

TQ to kiena
hasil komen beliau, saya pun pergi mencari restoran ss2 murni cawangan USJ 10 dan 9, pusing punya pusing terjumpa kat USJ10. tapi menghampakan..saya tiba jam 10.30 kedai tutup. saya tidak pasti sama ada hari tersebut dia tutup atau memang waktu operasinya begitu. siapa ada maklumat boleh bagitau saya..