Monday, May 5, 2008

Modem wireles 7.2 untuk dijual

   

Modem ni aku baru jer beli on 24 April 08 yang lalu dengan harga Rm1099. Masih ada Waranti setahun. Tentu ada yang tertanya baru beli kenapa nak jual, sebabnya hanya satu perkara sahaja iaitu, perkhidmatan 3G Broadband Celcom yang aku langgan dan di kawasan aku tinggal sering mengalami gangguan liputan.

Sekejap dapat liputan sekejap takde langsung, bukak email pun slow kekadang takde langsung. aku dah beberapa kali call Celcom komplain masalah ini tapi sama jer, so aku pun fedup la. tentions wo kalau tak dapat guna internet satu hari.

Sebelum ni aku dah survey liputan 3G kawasan aku, so far takde masalah. tetapi memandangkan sekarang ni liputan teruk sangat so tension la.

sebelum aku beli modem ni aku guna Handphone SonyEricsons aku sebagai modem dah banyak bulan la, walaupun slow tapi liputan masa itu masih ok. tapi sekarang ni dah teruk so itu sebab la nak tukar benda lain pulak.

aku survey streamix kat kawasan aku ni so far tiada masalah gangguan, so aku bercadang nak tukar ke streamix pulak, oleh sebab aku langgan celcom tanpa kontrak so aku boleh stop bila2 masa saja la.

kalau beli modem ni sahaja tanpa kontrak harganya RM1099


tapi kalau beli dengan kontrak 2 tahun harganya RM800+++


 


So aku nak jual Modem ni dengan harga cuma RM800 sahaja (original complete set)


Murah tu, tak sampai sebulan lagi tu. kiranya aku dah rugi RM300


 


Features modem ni seperti yang ada kat gambar tu, baca la