Tuesday, January 4, 2011

Birthday Gift from Nuffnang

Update 22 Jan 2011
Dah claim tiket dari Nuffnang, dapat 4 tiket. menurut staff nuffnang saya boleh guna 4 tiket tersebut untuk 4 movie dan pada masa berbeza. Ingatkan 4 tiket tu kena guna sekali gus.. Ok la tu boleh guna satu2. Ambik satu hari tgk 4 movie nonstop dari pagi sampai malam.. :D
TQ Nuffnang

Post 4 Jan 2011
Wahh what a surprize.
Saya dapat hadiah hari jadi tiket free menontong wayang (4 tiket free). Bagus betul Nuffnang ni. kalau beli mau dah RM40. Kira ok la tu. sapa nak bagi free kat kita. Ini menaikkan semangat saya untuk terus Blogging. Nak dapat cek ribu2 dari Nuffnang suatu masa nanti.

Kalau la wordpress saya ni boleh letak add Nuffnang sure boleh dapat yer la trafik hit blog saya sehari sekitar 300 - 700 sehari. ok tu setiap hari semakin banyak yang mengunjungi.

terima kasih atsa sokongan pengunjung dan peminat2 saya.