Friday, December 24, 2010

Pakej Mendaki Gunung Kinabalu 2011



Kepada kawan2 yang minat mendaki GUNUNG KINABALU saya ada pakej mendaki yang murah dan menarik... setiap tahun ada trip yang akan saya bawa.. harga pakej dari serendah RM690-RM930 untuk 3hari 2malam ALL IN. tidak termasuk tiket flight. kepada yang berminat boleh hubungi saya.

saya buat ni disebabkan ramai yang mintak saya organize trip dan ramai pulak yang menganggap sy ni travel agen..sebenarnya tidak.. saya bukan travel agen mahupun mewakili mana2 syarikat.

disebabkan terlalu banyak permintaan yang saya dapat maka sesiapa yang teringin untuk mendaki tak kisah la berapa orng atau berkumpulan..saya akan cuba uruskan..

Untuk makluman saya tidak menyediakan sebarang pakej, saya mencari pakej2 dari agen2 yang saya kenal di sabah. setelah dapat tempat dan qoutation anda akan berurusan dengan syarikat agen2 tersebut termasuklah dari segi bayaran.

Untuk makluman semua saya tidak pernah meminta bayaran dimasukkan ke akaun saya. Anda akan bayar terus kepada syarikat yang telah saya dapatkan qoutation tersebut.

Jadi jika terdapat sesiapa yang menyamar sebagai saya meminta bayaran dimasukkan ke dalam akaun peribadi dan bukan akaun syarikat, maka harap anda berhati2 dan jangan percaya sebab saya tidak pernah meminta bayaran personal ke akaun saya.

Berikut adalah Tentative untuk 3 hari 2 malam

Day 1 (Jumaat)
Arrive in Kota Kinabalu & proceed to Mesilau or timpohon. Check-in at Bishop’s Head Resthouse. Free at leisure. Overnight at Mesilau Nature Resort. *Dinner at the Resort.

Day 2 (Sabtu)
After breakfast, registration of mount climbing. Meet the mountain guide and starting mount climbing via Mesilau Trail. Upon arrive in Laban Rata, check-in at Laban Rata Resthouse (dorm non heater). Overnight at Laban Rata.
*Breakfast, Packed Lunch, Dinner at Laban Rata.

Day 3 (Ahad)
At 02.00am, wake up & pack up. 02.30am, hike up to Low’s Peak. Upon arrive, catch the sunrise & take some pictures for memory. After that, descend to Laban Rata. Check-out & breakfast. Further descend to Timpohon Gate. Proceed to Kinabalu Park for collect the climbing certificate. Depart to Kota Kinabalu & proceed to your hotel/ airport.
*Early supper, Breakfast, Lunch

Day 4 (Isnin) ( Not include..optional..extra cas)
snorkeling manukan island and shooing at Philippe market

Item Include:
1 night stay at Bishop’s Head Resthouse, Mesilau Nature Resort
1 night stay at Laban Rata Resthouse
Transportation as stated
Entrance fee
Meals as stated (2 Breakfast, 1 Packed Lunch, 1 Lunch, 2 Dinner, 1 Early Supper)
Climbing Permit, Climbing Certificate, Climbing Insurance
Mountain Guide
Tour/ program as stated

Harga Pakej yang saya dapat adalah  Seperti berikut (harga ini cuma sah sehingga 30 dis 2011)



Ingin tempahan sila hubungi saya. 013 2383464 atau email hamydy[at]yahoo.com

Pakej 2D1N (2 hari 1 malam)
Harga pakej : RM670 perpax jika hanya 2pax
jika group ada ramai harga boleh lagi murah.

pakej 2h1m ini tidak dapat dibooking awal atau 5 bulan sebelumnya. ia hanya boleh di booking dalam masa terdekat sahaja. contohnya lagi 1-2 bulan dari tarikh yang anda hendak mendaki.



Post terdahulu