Tuesday, September 28, 2010

Sambal Goreng Paling Sedap


Sambal Goreng ikan bilis yang paling sedap pernah saya makan adalah sambal goreng ini la. sebelum ni sambal goreng ini belum pernah dijual. apa bila sy berkesempatan pergi umah kawan saya, sy mesti tidak lepaskan untuk makan sambal goreng masakan ibu kawan saya ni. Dan selalunya sy dengan muka tak malu mintak tapau sikit. so nak dijadikan cerita sambil minum2 dengan kawan saya tetiba dapat idea nak pasarkan sambal ini. maka kami pun membuka syarikat Sambal King Enterprise Malaysia. Buat masa ini sambal ini amat popular dikalangan pelajar2 universiti terutama pelajar2 perempuan di UPM.


Bagi pembaca2 blog yang ingin mencuba sambal ini boleh la melayari website SambalKing untuk tempahan secara online.


Jika perlukan maklumat lanjut boleh hubungi saya di talian 013 2383464